niedziela, 2 sierpnia 2015

Witam Was..

Witam,
O to moja wizja tego jak toczą sie losy dwójki wspaniałych, przemądrzałych, irytujących i drących ze sobą koty uczniów Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart. Mam nadzieję, że przypadnie ona wam do gustu i z zapartym tchem będziecie oczekiwać kolejnych rozdziałów.
Nie mam zamiaru sprawić by ta konkretna para od razu wpadła sobie w ramiona. Wiadomo przecież, że lepszy smak ma czekolada, która jest nam zakazana :)
Starałam się czerpać jak najwięcej z książki, czasami również z filmów, niestety nie zawsze to co się zdarzyło w jednym bądź drugim pasowało do całości kontekstu mojej historii. Mogę jedynie pocieszyć fanów Albusa Dumbledore'a, w mojej wizji żyje. Co do Snape'a...Cóż, on także :)
Zapraszam i życzę miłej zabawy.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz